niedziela, 15 czerwca 2014

Jak to jest naprawdę z Prezesem Klimczakiem?


Oto fragmenty dwóch  pism -  z Ministerstwa Rolnictwa i z Totalizatora Sportowego, które  być może stawiają pod znakiem zapytania dotychczasowe przeświadczenie, że Prezes Klimczak walczy o całość Zespołu Torów Wyścigów Konnych i  jak Mata Hari lawiruje między tym co konieczne,  a tym co dobre dla Wyścigów.  I raczej nie zgadza się z planami TS, a tylko zmuszany jest do pewnych ustępstw – podkreślam PEWNYCH-  a tu wygląda, że zgadza się na wszystko.   
Być może w tych pismach zawarta jest  nieprawda, czekamy więc na odpowiedź Prezesa Klimczaka na e-mail zawierający pytania dotyczące tej sytuacji. Jeśli odpowie natychmiast ją opublikujemy.     
           
1.                  Pismo z Ministerstwa Rolnictwa z 04-2014r.

Szanowna Pani,
W odpowiedzi na list elektroniczny z dnia 7 lutego 2014r. w sprawie terenu Toru  
Wyścigowego na Służewcu, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Pana Zdzisława  
Gawlika Sekretarza Stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa, uprzejmie informuję,  
co następuje.:
(...) Koncepcja zagospodarowania terenu , opracowana przez Spółkę, będąca częścią Strategii  
Grupy Kapitałowej Totalizatora Sportowego Sp. Z o.o. na lata 2012-2016, została opracowana  w uzgodnieniu z Polskim Klubem Wyścigów Konnych (PKWK) , który w imieniu Skarbu  Państwa włada terenem , jak również pełni rolę eksperta i regulatora w dziedzinie wyścigów  konnych. Akceptacja Strategii Grupy Kapitałowej została dokonana przez PKWK w dniu  27 grudnia 2012r. (...)”
Pismo zostało podpisane przez Podsekretarza Stanu Pana Tadeusza Nalewajka

2.        Pismo Totalizatora Sportowego do Prezesa Klimczaka z dn. 06-03-2014r.
(...) Zarząd Totalizatora Sportowego przekazuje do wiadomości Pana Prezesa, że uzyskał już zgody Walnego Zgromadzenia Wspólników w następujących obszarach:
1.    1.   Realizacji I etapu inwestycji modernizacji i przebudowy Toru Głównego (obszar inwestycyjny I) w zakresie dokumentacji projektowej (...) W ramach niniejszego etapu wykonane zostaną prace polegające na zaprojektowaniu nowego układu torów wyścigowych (uwzględniającego możliwość prowadzenia kompleksowego treningów koni wyścigowych ...(...) 

Ponieważ jakiekolwiek prace na obszarze inwestycyjnym I wymagają zgody PKWK ( i konserwatora zabytków), a raczej trudno uwierzyć, że Totalizator przystępuje do wykonania dokumentacji kosztującej ok. 2 mln zł bez odpowiednich zgód PKWK – rodzi się pytanie:
- czy i kiedy Prezes Klimczak wydał zgodę na taką przebudowę toru głównego? Jak wiadomo osoby zajmujące się treningami na Służewcu uważają, że taki pomysł uniemożliwi profesjonale treningi dla kilkuset koni, które przebywają na terenie Wyścigów na Służewcu, zwłaszcza w dni wyścigowe i innych imprez planowanych przez TS na jakieś 200 dni w roku (hala ma być i się samofinansować).

Czekamy z niecierpliwością na stanowisko Prezesa Klimczaka w tych sprawach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz